onsdag, augusti 26, 2009

FFS!

Jag är lite smått irriterad. Tror de är PMSen som smyger sig in i min hjärna.

Jag borde vara glad. Fick besked att mitt vikariat utökas med en dag i veckan. Så nu är de 5 dagar i veckan. Bra som fasiken!
Blir säkerligen en liten resa i scandinavien i vinter. Vill dra på en SPA-Weekenden ..Olso,Köpenhamn, Helsingfors. Något i den stilen. Bo i en svit och lyxa mig en helg med massage och äta gott. När man har detta jobbet så krävs de att unna sig some luxury. Jag har egentligen aldrig varit sugen på att resa på vintern.

Tyvärr..aldrig haft dragkraften till thailand som alla har, aldrig kännt mig sugen på att åka nånstans den årstiden..
Det kommer och går iof. Hade velat dra till karibien och solat och myst någon gång..men har ingen stress med den resan direkt. De kommer när de kommer..

Är sugen på SPA. Räcker med 3 dagar lyx ibland..Iaf på vintern.

På sommarn vill ja bort. Få sol en längre tid..Minst 2 veckor. Då får man ju visat upp sin bruna fina färg. På vintern döljer man de med massa kläder...
Jag har bokat in mig ett Yoga pass idag. Även om ja hatar denna tjejens typ av Yoga. Alla gör olika..och jag älskade Barbro G när hon hade Yoga på Eriskbergs anläggning. Skit bra pass, darrig i hela kroppen efter, samt grymt avslappnad.
Men den här tjejen alltså..Hon pratar massa gojja som ja inte fattar. Typ.
- Andas in luft i lugnorna, och låtstas som luften har en färg. Välj vilken färg du vill, och fyll lungorna med färgad luft. (jaha? Rosa?)..Låtsas som du ligger på en strand, du hör vattnet brusa och det är super varmt och härligt( 40 grader varmt?..usch..ne tack..svettigt)

Ah ni ser..jag stör mig varje litet ord denna otroligt irriterande LUGNA kvinna klämmer ur sig. Allt sägs i slowmotion. Det finns en gräns där vill ja lova..Och hon överstiger den brutalt.

MEN ja ska dit iaf. Bara för att de är yoga..Ska låtstas som det är Barbro ;)


Inga kommentarer: