fredag, augusti 21, 2009

Skrapa för fan skraaapa!!

Jag blir tokig. Kollar på tv4 och deras Triss-skrapning. Jag blir galen. De flesta skrapar i snigelfart och blir knappt glada.

Vafan! Denna killen som skrapade idag vann 10 000:-./mån i 20 år!!! Alltså han blev knappt glad och det stör mig. Då är man fan bortskämd!! Visst du kunde vunnit mer, upp till 100 000 i månaden i 25 år. Men du kom dit med inget och går hem med 10 000 mer i månaden i 20 år. Snacka om lönehöjjning!! Var tacksam!!.......Gubbfan (haha!)

Jag hade hoppat och skuttat och kanske tillochmed pussat programledarn!! Jag hade kunnat resa varje månad om ja så ville! Eller köpa 10 par skor i månaden..
Visst han hade kanske barn och familj ochså. Men då är ju 10 000 skit bra.

Jag blir så trött. Det är många som nästan blir sura när dom får de "mindre" summorna. Men tänk på att du kommer dit me inget...

Inga kommentarer: