tisdag, augusti 25, 2009

Mys med mig själv.

..Bokstavligen myst med mig.
Kollat på Julia-filmen idag. Så kul att se.!

Pappa och mamma filmade massa när jag och syrran var små. (en tradition jag med skall göra)
Jag skrattar på varje klipp, varje liten snutt jag sätt idag! Varje!
Grät aldrig sa mamma, super glad hela tiden. Aldrig svår att hantera eller grinig. Inte ens på min sjukhus tid. Hade kul i korridoren med dropp och allt.

Ni som har filmer på er där hemma, ta fram dom, ta en helkväll och kolla. Oavsätt om de inte händer så mycket så finns de alltid något man förundras över.
Jag la märket till min röst idag. Hur ja började härma ljud, hur jag såg ut när jag lärde mig krypa osv osv osv. intressant. Speciellt för mig som jobbar me små barn...

Idag hade ja en kort dag på jobbet. Massa nya små inskolningar som grät och hade sig. Men de flesta klarade sig galant. Ska dit på samma ställe på fredag.=)
På måndag ska jag till mitt förhoppningsvis nya vikariat-jobb. Ska bli najs!!=)
Helt nytt och fresht. Love it.
Hoppas ni haft en bra dag.=)

Kram!!

Vacker bild..

Inga kommentarer: