måndag, augusti 03, 2009

Fick inget jobb idag..tyvärr

Jag vaknade vid 7..satt och hade jour och väntade på samtal från bossen. Men fick inget jobb. Får nog vänta en vecka innan ja får jobb. först DÅ blir alla barn sjuka. Alla baciller krockar med varandra. Alla, inklusive fröknarna blir sjuka. Då kommer jag in som en räddare i nöden. ;) Och leker skiten ur barnen. ;)

Idag har ja köpt ett par skit fina gummistövlar av märket Hunter som alla kändisar och märkes nördar har... älskar dom. Alltid velat ha dom...just för att dom är snygga. Inte alla som är de...1099:- men de enda paret i 38 ja hittade. ALLA var slut överallt. Mer skulle komma in, men ja ville promt ha dom IDAG. Så ja pangade ut mina cash..är numera BROKE hahaha. Värt de. Slippa bli blöt om tassarna på jobbet. Är ju ute hela tiden om dagarna.

Heting dagisfröken ;);)

Min frisör är fortfarande på semester. och ja har panik på håret. Skit tjockt o tungt o går inte att göra nått med det. Så ja bokade tid imorgon hos kusinen på Självfallet(coolt namn) inne i stan.
Jag har gott hos min Anessa på Anesssas Hair and Body vid GP huset sen jag var 12år...Hon KAN mitt hår. KAN tjockt hår..Så detta blir en utmaning för min kusin. Jag är livrädd. Fårse hur de går imon. Kanske har förstört hår imorgon.. hahahah Ja ska berätta hur min Anessa gör mina slinger osv. Det är ett projekt i sig. hahahah Men sen är mina slingor perfektion oxå. Alltid fina. Nu får ja se hur de blir imorgon =) Spännande.

Kollade på en säng idag. Skit go..perfekt för mig!!..Ska köpa den imorgon. gav handpenning idag! Och Emelies mamma köper min gamla. Gött! Plus minus noll!! yeeyyy!!!!!

Nu ska ja snart bli upphämtad av .. Pepe!!(ovanligt).. o vi ska äta morötter och dipp.. yumm!!!!!


PUSS PÅ ER!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Sandra Gee sa...

Hej Julia! Tack för din jättesöta kommentar! Jag vill ursaäkta för sent svar, då jag vart på semester i 2 veckor.. Att man börjar lyckas mer o mer måste jag erkänna att det känns jättekul! =)

Kram
Sandra Gee