lördag, augusti 15, 2009

Längtar så!


Jag har haft en super dag. Varit på "fika" hos Charlotte,Linda, Sebastian och Daniel. Jag och mamma var där. Vi pratade om hur allt ska gå till den 23e aug. Jag, mamma och en till ska jobba på Charlotte och Lindas bröllop/dop till lilla regnbågsbarnet Sebastian.

Vi ska vara i köket, och servera samt fylla på godsakerna/dricka/kaffe. Läääängtar så.

Massor med folk kommer och deltar i denna cermonin och de ska bli otroligt kul..Dom är en familj på 4 nu och är världens stoltaste/lyckligaste ...2 mammor och en pappa och lilla sebbe..

Jag ska göra så gott jag kan denna dagen så dom får en så skön dag som möjligt. =)


Pepe kommer att hämtar mig snart Ska köpa grönsaker och dipp...och hyra film.


ta vara på stunderna i livet.

Kram

2 kommentarer:

Mamma sa...

Men älskling, hur söt är du inte på denna bilden! du är såååå lik mamma hm....

Baronen sa...

Du har rätt. Kanske borde jag ta på mig uppgiften att vårda de skadade fågelungarna till den dag de kan flyga själva :)