onsdag, augusti 19, 2009

Inspiration..

Något som fått mig tänka positiv var denna videon. Jag älskar den. Inspirations källa till 1000. Jag blir motiverad av att klarar livet. Klara av mina motgångar. Jag har kärlek att ge och att få i mängder, jag har modet, enivisheten och viljan att klara allt jag sätter mig in i.
Denna videon handlar om en Pappa och en son. Dom har klarar sig igenom allt. Hans son är multihandikappad och kan varken gå eller prata,. Men genom kärlek har dom tillsamans klarat de mesta. Rick(sonen) har bara genom egen vilja klarat att ta examen, och bor nu ensam. Vad tror ni detta beror på?. Kärlek och stöd
En gång i livet hade Rick velat genomföra en tävling.. han hade skrivit detta på tavlan han komuniserar med. Kolla videon så fattar ni vad pappan gjorde för sin son.

Ta vara på all kärlek och stöd du får. Det kan få dig att kämpa mer för livet, vare sig du tror de eller ej. Kärlek övervinner allt.

Inga kommentarer: