torsdag, augusti 13, 2009

I´m ready.. Hit me with a job!!!

Jag vääääntar och väntar. Snacka om att vilja jobba. Jag är klar..sen kl 07.30.
Jag vill jobba! Kasta ut mig i regnet jag har kläder för det!!. Låt mig få hoppa lite hage! Snälla snälla underbara ni!! Låt mig få leka skiten ur era ungar så dom sen somnar gott på vilan.
Idag är jag Dagis-chic som Therese säger. Jag har smink och snygga kläder(under). Det känns bra.. Brukar vara mestadels naturell. Men idag unnade ja mig lite tid för att känna mig snygg. Går på några sekunder ;)

Vad ska jag göra om ja inte får jobb?..Hade jag haft hund nu hade ja gått i timmar ute i nån skog. Jag är sugen, sugen på att röra mig. Det får gärna ösregna. Jag och mina regnkläder bryr oss inte ;)
Jag hoppas ni får en underbar dag. Skit i att de regnar de kommer de göra nu de närmaste 7 månaderna. Get use to it. Mohahaha
Pussss på er..(K)
------------------------------------
Uppdaterar kl 09.11. Bossen ringde. Fick jobb imorgon, fulldag på mitt favorit-dagis. Ååh känns underbart. Vilken fredag ha!! =) Oj vad det ska mysas med alla goingar Kraaaam!!!!

3 kommentarer:

Firefighter sa...

Du.....först o främst så tar det inte några sekunder för dig o dra på dig sminket, jag vet.. ; D
Sedan så e det i Gbg som det är regn 7 månader om året o inte på sveriges framsida.. = D hahahaha.. Men du vet att jag gillar dig ändå..

Pusssss!

Julia Hagman 22 år sa...

hahahahahahah damit..u got me ;)

Ja får la helt enkelt flytta till sthlm;)

(K)Snuttt

Firefighter sa...

Ja helt klart.....tror nästan det måste bli så! = )

Goding!!