fredag, augusti 21, 2009

Happy happy daaaay

Åhh är så glad!! Chefen ringde nyss.
Hon hade ett vikariat som passade mig sa hon. 4 dagar i veckan, Mån-tors, så om ja vill kan ja plugga en dag i veckan nu. Jag kommer plugga kökort då!! yeey!! Passar mig perfekt.

Ett nytt dagis är detta. Suuper fint. Ååhh jag är såå glad!! Hon tänkte på mig när hon såg detta tillfället, för hon visste att ja ville plugga matte(nu blir de inte matte, utankörkort istället en dag i veckan)

Jag vet inte än hur länge vikariatet är. Men skit samma 2 månader eller ett år. Det är saksamma. Det är samma dagis, rutiner, fröknar, barn, föräldrar och framförallt SÄKER INOMST 4 dagar i veckan...Kan inte önska mig något annat!!!

Hon ska ringa tillbaxs när jag skall provjobba(man måste göra de för att se om jag trivs) Men jag har varit nästan överallt typ. Misstrivts på ETT bara. Jag trivs nästan alltid..Det blir vad man gör de till..right?

Ååååh jag är såå glad !!!!!! Håller tummarna!!!!

Inga kommentarer: