lördag, augusti 29, 2009

X

Jag kommer ofta in på bloggar där de står om mitt Ex.
Jag blir lika fundersam varje gång. De skrivs om hans nya tjej(som dessutom var hans ex, när vi var tillsammans) men dom är tbx igen.( Kul?) ..*Mer sorligt enligt mig*..
Jag får helt enkelt stå ut me detta. Lite jobbigt, men alla tränings människor känner varandra. Och de är inget ja kan ändra på... tyvärr.
Detta är ett test för mig, och detta ger mig en tankeställare så fort jag ser hans namn och hennes ihop. ..

Jag är nöjd med mitt val.. att jag lämnade honom. Han var så långt ifrån rätt för mig..

Jag är en bra tjej, som skall tas på alvar. En som aldrig ska sättas åt sidan, aldrig tas i andra hand..Och jag är en tjej som vet vad jag vill, en tjej med mycket bakom pannbenet.
De vet de flesta som känner mig.
Jag är INTE dum.

Ni som läser detta. Och kanske är i samma situation.
Tänk er för.. Kärlek övervinner inte alltid allt... Hur mycket vi än vill det..
Vissa är inte ämnade för varandra helt enkelt Och vissa blir de aldrig oavsätt hur mycket man försöker...

Gonatt gott folk.

Inga kommentarer: