fredag, januari 15, 2010

Awsome friday!!

Jag har drömt mardrömmar hela veckan. Slänger mig fram och tillbaka, sätter mig upp sådär snabbt. Oftast så snabbt att håret flyger fram när jag väl är uppe, hehe. Och jag ser ut som en rockstar med fult stylat hår.

Jag drömmer om alla möjliga människor. Gamla som nya, bekanta som okända...Skit jobbigt. Får tvätta av mig i handfatet varje morgon. Blir helt svettig av alla drömmar. vf drömmer man sånt här? Har de något med att göra att jag just nu haft de lite jobbigt? Stressad, noll koll på läget osv?
Jag tror de. Hoppas de lugnar sig nu när jag entligen fått lite koll på läget...

Nu sitter jag med nydushat hår, tar ett tag och fixa mitt nämligen. Blir snyggast, ju mer tid jag ger de. Ikväll blir med mys med bio och cafe. Himlans trevligt! =) Äntligen något som händer.

Jag har gjort en del på en uppgift idag från skolan. Välldigt invecklade påstående samt frågeställningar. tar låååång tid att få med allt. Men det är nyttigt, de får mig att tänka, och de blir automatiskt att jag lär mig(läser) saker om och om igen. Fårse hur detta går!!Blir nog bra!! =)

Jag ska fortsätta här. Massa kramar!!!

Inga kommentarer: