söndag, januari 24, 2010

Weekend

Haft en grym helg..sååå mycket skratt!
Mammas kompisar var hos oss i fredagskväll. Drack drinkar och vi pratatde. Såklart jag var med. ÄLSKAR när mammas underbara kompisar kommer. Vi har alltid så mycket att prata om....hihi. Sen drog dom till en turskiskresturang vid Heden. Som jag vill gå på någon gång. Verkar sååå mysig.!! Köpte lite godis och dricka och bäddade ner mig i sängen med fjärkontrollen i högsta hugg. Jätte mysigt

Jag och syrran shoppade lite i lördags och dessutom åt på Pizzahut för första gången(för min del), en veggispizza , gröntnyckelhål. Jäätteeee goo!! Vi blev bjudna på efterrätt av söta Linda som jobbade där. Sååå gottt!!
Kollade Snabba cash, den var helt ok enligt mig. Syrran älskade den! :P
Jag fick dreggla lite över Joel Kinnaman haha, som i förövrigt har det där ful-snygga utseendet jag älskar. Och verkar vara en charmig prick IRL(in real life).=)

Idag ställde jag klockan för att dra till stan igen och haffa en klänning(sista som fanns) jag inte hann köpa igår. Lämnade tillbax lite kläder som inte passade så bra. Va hemma vid 12...Sen har jag inte gjort så mycket! Pluggat lite, kollat tv, duschat osv.

Imorgon blir de en lång dag på jobbet. Massa bus och skratt!..Hoppas ni haft en kanon helg!!!

KRAM!!

Inga kommentarer: