måndag, januari 18, 2010

Oh Hey you Lovely monday!

Klockan ringde 06.30.
Flög upp, fixade mig lite och powerwalkade snabbt i uppförsbacke till jobbet. Möttes av massa kramar och pussar. Dom såg mig för mer än 4 månadersen. Och ändå kommer dom ihååg mig och gossar, berättar saker och minnen vi har haft ihop. Barn är så underbara!! Så kärleksfulla, så enkla, så logiska.
Tänkandet, blickarna, ordvalen. (L) Min låånga långa dag blev helt underbar. Massa pyssel, massa djupa samtal och massa massa goss. Det behövde jag. En kärleksvåg över mig.

Satt och tänkte under vilan med de små liven. När man hör dom små ljuden dom gör när dom ska sova, snuttar på nappen, och gossar med sina snuttefiltar/djur.
Barn är något av det vackraste som finns. Hela processen hur dom blir till och sen kommer till för att sen komma till våran värld. Utanför fostervatten och navelsträng med näring.

Helt sjukt vackert!!!!!

Jag längtar tills jag ska ta det stora steget och skaffa familj. Den tiden är inte inne för fem öre, men den finns i tankarna, i drömmarna och i hjärtat.

Det är något stort, och det ska man inte stressa sig in med..Tänk på det! =)




Plugg resten av veckan.,,Ska bli spännande! KRAM!!

Inga kommentarer: