söndag, januari 31, 2010

Vecka 5

Efter några timmars plugg, och med en rejäl skallebonk så är jag klar för kvällen.
Kollar på Köping, jjisses vad underbart! Tobbe!! (L)
Nu kollar jag A lot Like Love på 5an. Underbar den med! Mysig!

Min vecka är fullproppad med saker. Speciellt med härlig träning!
Hade velat träna varje dag, men måste hålla igen lite så jag inte förtar mig.
Denna veckan har gått helt underbart smidigt. Glidigt på isen till träningarna. Varit där och bara njutit av alla svettdroppar, darrande muskler och speciellt all bra musik. Sjunger igenom armhävningarna!.
Går hem med tunga ben och äter och sen lägger mig i sängen och njuter av tvns sällskap efter en go dusch.

Min måndag blir en snabbis på crossen innan frukost, sen en lång dag på jobbet, sen blir de bort med mina klor till naglar. Dom är så fula nu va! Barnen blir helt tagna av dom, står med öppna munnar och glor när jag gestekulerar. Haha! Inte bra! " Fjöken, du måste klippa dina naglaj, det göj jag!" ," Oohh kolla hon haj glittejfärgg! Kolla kolla, fjöken har glitteerrjjj"
Efter jobb och nagelbesök blir de träning, lääängtar!! Jag måste få ur min illska jag har i mig och all energi. Är en liten down period nu. Tar allas ord på sånt allvar och är rätt ledsen inombords känner jag. Vet inte varför..men så är det. Träningen gör mig glad! och nästan beroendeframkallande.

Ska bli gott med lite närhet och skratt imorgon på jobbet. Inget dagis har så underbara barn och fröknar som detta stället. Såå härligt att jag fått jobb där varje måndag. Läängtar dit varje gång!

Tisdag: köra kardion på crossen, sen till skolan och ha prov kl 09-10, sen hem och plugga, sen intervju med en vid namn Maria om Odontolog-grejen ja berättade om. Sen blir de underbar träning igen.

Onsdag:träning på crossen sen består dagen av massa plugga sen slappa.
Torsdag: svettas på crossen, sen plugg, plugg, plugg, uppgift 3 ska in på fredagen, sen blir de ett pass på kvällen.
Fredag: morgon-träning, sen skriva in arbetet på datan , skicka iväg det och träna, sen vips så var det helg igen och ingen träning.

Detta ska ja följa nu ett tag frammåt tills jag känner att jag kan lägga till hårdare träning... Och ja ser fram emot de.

Inga kommentarer: