lördag, januari 02, 2010

Stockholmooo

På måndag drar jag till min brandman Johan i sthlm!!
Jag sitter bara hemma och häckar! Måste ta vara på mina vänner. Så nu är de dax att våldgästa han och hans bror i deras lägenhet i Solna!
Måndag till torsdag ska dom få stå ut med mig!! =)

Senast jag träffade Johan va i sommar i Växjö, då han och brorsan hälsade på familjen och släkten som är där ifrån. Jag prickade in och kom när Karl-Oscar festivalen var. De va party party den helgen. Grymt kul var de!!

En brunbränd Johan som servade mig hela kvällen :P
En helg var han och kompisen på en weekend i GBG. Då festades de med tillsamans med mig.

Jag fårse vad vi gör denna veckan. Som sagt mitt i veckan. Men om ja känner Johan, så vill han visa mig Sthlms nattliv !
Det ska bli mys och lära känna han utan alkohol me..Kan vara bra med, eller vad säger ni? hahaha
Detta ska bli grymt kul iaf! Längtar!!!

Inga kommentarer: