fredag, januari 08, 2010

It´s friday

Hej hej hemskt mkt hej!

Jag är hemma nu, efter 5 timmars resa i förstaklass(haha!)..
Mitt tåg var inställt så alla fick sätta sig vart man ville. Jag hittade en typ soffa med stort bord och helt underbart ben utrymme!
Satt som en drottning. Dock såg jag inte ut....kolsvart ute. Så resan hem va ingen vidare rolig för rumpan. Sen dessutom så va de ett gäng "walla-mannen"killar" som rökte "i smyg" och pratade som om dom satt 10 meter ifrån varandra..Röken fick ja huvudvärk av och blev grinig av..Fan vad ja hatar rökare!!!!!
Självklart så skulle dom gå förbi mig (ja räknade till 21 ggr) Och blinka med deras jävla ögon hela tiden och vissla som om jag var en jävla hund...
Suck...

Efter 5 timmar och ca 100 sms senare så är jag hemma igen. Prickade in min buss som kom direkt när jag kom till hållplatsen. TACK!

Har haft de klockrent i Solna med Johan och Kalle. inte sätt så jätte mkt av Kalle som jobbade. Men fick ändå många goa skratt! och goa pratstunder.

Dom hade ju de riktigt kul av min göteborska...hahah och jag av deras sthlmska.
Chirre och dirre, är ju chips och dipp. hahaha.

De sägs att vi göteborgare rullar på våra R..men vadfan göör inte sthlmarna??!!
Vad saröö? Skojjarruu? ärääsaant?

Idag har jag varit i skolan på genomgång. Gick bra..lite nervöst, men de ska nog gå=)

Fredag idag. fan vad mys. Imorgon blir de hundmässa med syrran. LÄNGTAT ett år nu!!!
Äntligen säger jag bara!!!

Pyssselibysss

Inga kommentarer: