torsdag, januari 28, 2010

Heeeemskt mycket hej!

Igår kväll provade jag lite olika modeller på trosor osv. För att komma fram till vad för bikini jag skall köpa till våren. Vilken modell då så att säga.
Jag har kört på MINIMALISKA och LÅGA modeller alla år. Det passar mig INTE. Jag har bara brytt mig om hur brännan blir. Så lite ränder som möjligt.
Men detta året ska jag göra ett klokt val. - Köpa en efter MIN KROPP.
Ja har rätt små titts så jag behöver ha vaddering, och på nederdelen så ska jag prova breda modeller och även normal höga vid midjan.. inte en meter hud till naveln..haha
Liknande hipsters som vi tjejer har i spets...

Fårse om det blir bättre..=)

Hittade min tunika läängst inne i garderoben jag köpte på Rhodos förra sommaren. Hann aldrig använda den då vädret och tillställningarna inte tilllät. Provade den utan skärpet som hörde till. Nästan snyggare må jag säga =) En snygg bränna och ett par snygga solbrills fattas bara nu...;)

Nu är det tillbaks till boken igen. Massor att göra. Blir plugg hela helgen!! =(
Hej stress!

1 kommentar:

Michn sa...

Tack Julia :-)
Hoppas du hittar en bra bikini tillslut :-D
Och riktigt fin tunika måste jag säga ! :-)

Kram på dig!