onsdag, januari 27, 2010

Saknar..


Saknar:
att vakna upp till en man verkligen tycker om
att ha den där genuint lyckliga känslan
att vara kär
att ha en som mer än gärna träffar mig på hans ledig tid
att ha en som kommer hem från jobbet och de första han gör är att krama mig länge och pussar mig
att ha en att laga mat med
att ha en att prata med på kvällarna
att ha en som kan diskutera istället för att bråka
att ha någon att länga efter
att ha ett trevligt resesällskap
att ha en som delar min livssyn
att ha en som har samma sjuka humor som mig
en som mer än gärna följer med mig överallt.
en som gärna sparar pengar till samma saker som jag. Så att man kan göra saker tillsamans.
Under denna tiden i månaden är jag riktgit djuptänkande. Nästan lite läskigt ibland.
Just nu är jag inne i ett tänkande som jag inte kommer ur.
Jag trivs då och då att vara singel, och klagar för mestadels aldrig på att jag ofta är ensam eller singel..Försöker göra de bästa av situationerna. Men ibland kan min saknad bli så jobbig. Och nu var jag tvungen att skriva av mig.
Imorgon känner jag nog tvärt om..
Vel-julia-herself...


1 kommentar:

Franko sa...

Tålamod, du har ju åren på din sida=)