tisdag, januari 05, 2010

Uppdatering =)

Mår som fina fisken i havet här uppe i sthlm!

Fick en dunderkram av båda bröderna när jag kom.

Började med att vela i sthlm. Innan johan hade slutat jobba. Hittade åhlens och sen hittade jag fler affärer. SHoppade en tunika på butiken Salt. SKit fin!!! 1a vårplagget köpt!!

Jag åt lite go bönsoppa med spenat och grovtbröd på drottninggatan, sen kom Johan. Drog till tunnelbanan och åkte till solna, som jag förövrig är kär i!! Såååå fiiint här!!!

Softade lite hemma och drog sen till hans kompis och hade Paradise hotell-kväll. Johan känner Stefan (steffe) så vi hade skrattattacker gång på gång. Vilket underbart program säger jag bara, hahahahah!! Dalin säger jag bara!!

Vi har sovit i 12 timmar!!! Sjuukt låång. Nu ska vi in till Stureplan och checka läget med butikerna!!

Hörs snart!!
Kraam!

Inga kommentarer: