söndag, januari 03, 2010

Tidsfördriv..

Ditt namn? - Julia
Födelseår? - 89
Hur Lång är du? – 168 cm
Spelar du något instrument? – Naj!
Dina första tankar när du vaknar? – Vart är fjärkontrollen!?(Ser alltid på tv för att vakna)
Vart befinner du dig just nu? – I min säng
Biter du på naglarna? – Nej, för hårda.
Vad har du för färg på trosorna? - Vita
Har du några husdjur? – Min undulat Guss(döpt efter musen i askungen)
Är du singel? - Ja, tyvärr.
Vem är snyggast? – Min blivande man, vem de nu är! ;)
Vem vet mest om dig? - Vet inte?!
Vad vill du ha just nu? – En hund!!!
Ditt mål i livet? – Vara lycklig och hälsosam!
Rädd för? – Djupt vatten och dess djur.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? - 40+(såg ut som 30, haha, men ack fel hade jag)
McDonalds eller Burgerking? - Max!
Sjunger du? – I bilen, hemma, på gymet, i sängen..överallt!
Vad har du för skostorlek? - 38 ofast.
Vill du gifta dig? – Jaaa!!! Ja ska dansa till altaret ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? – Nästan alltid!
Din hårfärg? – Blondt, brunt, guldigt, koppar...allt finns i min frilla!
Skor du hade på dig idag? – Inga än så länge.
Vad sover du i? – Bara trosor oftast.
Kläder du hade på dig idag? – Linne o mjukisar
Favoritårstid? – VÅR!!!
Favoritmat och dryck? – Vet inte nu, när jag blivit vegeterian så ändrades allt.
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hejdetärjulia
Hur svarar du i mobilen? – Beror på vem som ringer! Alltid glad iaf! ;)
Sov du ensam inatt? - Japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sov djupt!
Vad var det senaste någon sa till dig? – Gonatt, sovgott.
Druckit idag? – Inget..sugen på juice!
Vad är det för väder hos dig just nu? – Snö o is!
Godaste glassmaken? – Oj, nästan alla sorbé.
Drömmer du mardrömmar? – Det händer rätt ofta ja.
Favoritklädsel? – Leggings med tillbehör, bekvämast
Favoritgodis? – Salt, surt, sött, choklad..allt!
Hur många kuddar sover du med? – 4!
Längtar du mest efter just nu? – Kärlek utantvekan!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? – Nytvättat hår! ;)
Saknar du någon just nu? – Alltid!
Snus eller cigaretter? – INGET!!!
Vill du ha barn? – Ja klart, med rätt människa bara.
Längtar du till din nästa födelsedag? – ja får då är de sommar och sol!
Är du blyg? – Inte längre!
Tycker du att du har fin dialekt? – Har ingen aning om hur den låter faktiskt..
Tycker folk du är snygg? – Av det jag har, så ja. oftast!
Har du använt någon hårprodukt idag? – Nej. El ruffso el bombo.
Vad har du för planer till helgen? – En bra bio o en fika med någon kanske?
Viktigaste frågan, vem är bäst? – Mina vänner, min familj och jag?! :P


Snodde den från tove. grym ju!!!!..Nu ska jag städa!!

1 kommentar:

WELL HELLO! sa...

Haha tänkte väl att jag kände igen den :) alltid trevligt med lite tidsfördriv. Krams /T