tisdag, januari 12, 2010

Detta här med bloggar..


Det är ett riktigt fenomen. Och jag älskar de. Jag önskar att alla skrev bloggar. Öppnade sig, skrev av sig och diskuterade mer. Det hade nog fått en hel del att må bättre.

Det är min teori.

Jag har lagt till lite fler bloggar jag tycker är läsvärda. Till vänster längre ner,ser ni dom. Många av dom är inte sådana bloggar jag läser för att få en Aha-upplevelse. Utan många av dom där skriver båda smarta och ickesmarta inlägg. ochjag tycker man lär sig av båda typerna. Jag får en funderare av allt jag läser. Om det så ska handla om mode, träning, graviditet, provocerande, skrytande, plastikkirurgi, ytlighet, känslighet, sorg, uppfostran av barn. Ahh listan kan bli låång. Och jag lär mig nytt varje dag. Blir en bättre människa, enligt mig själv då. Att se vad andra gör fel och rätt i...

Jag önskar att fler läste bloggar , så dom utveklades i sina tänkande, sina åsikter och synpunkter. Jag önskar att inga såg de som en "slösande på tid att läsa någons blogg". Utan att dom hällre såg de possitivt, en tjej som är tänkande, modig och öppen.

Jag önskar att min nästa pojkvän kommer läsa min. Utan och innantill. bry sig, diskutera sakerna med mig och kanske tilloch med stötta mig i vissa saker. Det är här på denna sidan jag utveklas. I mina tankegångar, mognar och får större vy av livet. Så är det bara. Sån är jag.

Bara att acceptera.

Inga kommentarer: