lördag, januari 30, 2010

Tidsfördriv

Vad var ditt drömyrke som mindre? Svar: Bonde
Vad gör du om 10år? Svar: Jag jobbar förmodligen med mitt drömyrke. Har förhoppningsvis en hund, ett barn och en underbar man.
Ett ämne du hade Mvg i under din skolgång? Svar: Design A
Vad är det absolut pinsammaste som hänt dig
A). Inför dina föräldrar Svar: Oj jag vet inte. Varje gång jag råkar visa mig naken skämms jag OTROLIGT
B) inför din pojkvän Svar: Första gången jag sov över hos min senaste kille så la jag av en riktig brakare presic när vi skulle sova. Den kom som en blixt! Vi bröt ihop i gapskratt.
C) på jobb Svar: Jag skämmer ut mig ständigt inom mitt jobb som vikarie oftast i samband med en rå snygg förälder!..
D) ute på stan? Svar: Ramlade med ansiktet ner i kullerstenarna utanför ett fullsatt cafe mitt i stan en varm sommardag.
Vad är det första du gör när du har gått upp ur sängen på morgonen? Har du någon speciell morgonrutin? Svar: sätter på Tvn, på vardagarna kanal 5. Vakna med The Voice..på helgen Tv4 godmorgon. Mysigt!!
Har du någon dröm som du bara måste uppfylla innan du dör ? Ditt närmaste mål? Svar: Ja, att skaffa barn och hund!! Mitt närmsta mål är nog körkortet!
Hur lång är du?
Svar: 1, 68
Är du nöjd med ditt utseende? Svar: Ibland. Det kommer och går.
Vad tycker du bäst/sämst om?? Svar: Jag tycker bäst om mina ögon. Jag tycker sämst om mina ärr och min mage.
Vad väger du? Svar: Rätt onödigt att väga sig. Men jag väger runt 63kg..
Om du hade fått byta kroppsdelar med en kändis, vilken kroppsdel och från vilken kändis hade du valt? Svar: Hmm svårt. Megan Foxs ansikte, Shakiras rumpa, Beyonces bröst och Fergies mage och lår!
Vem är din dröm-man? Svar: JIM CARREY!

Hahahahah smaskiga saker va hahaha

Inga kommentarer: