fredag, januari 08, 2010

Tiden är inne..

Snott denna från en tjejs blogg, och tycker den verkar bra! Vettig för alla att följa tycker jag.
Från och med NU följer jag detta slaviskt, tillsammans med träningspass såklart..
Slut slarvat med måltiderna!!!
Borta me magen!!!!


Kostprogram:
Frukost 07:00 – 08:00:
yoghurt ägg frukt och en knäckemacka med valfritt pålägg. Helst något med protein i te.x skinka.

Mellanmål 10:00 – 11:00:
Välj mellan: frukt, ägg ,valnötter ← nötter innehåller väldigt mycket kalorier så var försiktig och ät inte för mycket.

Lunch 13:00:
Välj mellan: lax, kyckling, nötfärsvid varje måltid(Jag som veggis, kan använda quorn, bönor och linser): rotgrönsaker, ½ dl råris om du vill

Mellanmål ca 15:00:
kesella med tillbehör.(Jag är kräsen men jag skall smaka)

Middag ca 18:00:
ät som på lunchen men nu skippar du riset helt

Att tänka på: Omega tre har positiv verkan på fettförbränning.
Efter varje träningspass är det viktigt att få i sig protein antingen i form av shake eller mat.

Dags för mig att införskaffa mig någon bra och god proteingrejs..Någon som vet?
INTE från MMsports, vill inte träffa mitt ex.

2 kommentarer:

Pernilla Pramberg sa...

http://www.sportkost.nu/

Ja så slipper du träffa någon =D

Kram kram

Julia Hagman 22 år sa...

Jaa vad bra att du svara!!..men du vad ska jag ha då?..Kan inget! :S haha