fredag, januari 15, 2010

Efter ett jäkla trix me håret så är ju nu äntligen klar. Fan, vf ska någon straffa mig genom att ge mig ett platt jäkla bakhuvud. Skulle ja inte puffa upp mitt hår där bak hade jag sätt ut som ja, gud vet inte vad. SKIT fult!!! I-landsproblem ;)

Jag ska äta något nu. Väntar på mitt sällskap som just nu är 20 mil bort. Kanske blir sen, kanske blir i tid :P..Det åtserstår att se!!
Har en go nyhet att berätta. Fått jobb en dag i veckan. Börjar med det, måste klara kursen först och främst. Iaf, det är varje måndag på mitt favvodagis 5 minuter ifrån mig. Ååh känns underbart. Nu kommer iaf LITE pengar in utöver studiepengarna som trillar in.
Känns skönt att jobba en dag, tänka på något annat än liggsår, kost och intimhygien, hehe.
Nu får jag iaf massa socialtumgänge med mina gossing barn och kollegor.
Jobbat där mycket, och trivs som bara den!! Häärliiiiigt!!
Ha nu en underbar fredag!!! KRAMM!!!!

Inga kommentarer: