måndag, januari 18, 2010

Humör just nu? Uttråkad
Kläder just nu? Snobben-nattlinne
Musik just nu? Spotiifyyyyy
Sommarplaner? Resa!!!!
Hur många kuddar sover du med? Har fyra, men sover med 2.
Alllergisk? Nope, thank god!
Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska tror jag?
Snarkar du? Inte vad jag har hört men jag gör andra ljud.
Stjärntecken? Kräfta
Skostorlek? 38
Längd? 168cm
Äckligaste insekten/djuret? Getingar, kackerlackor och spindlar.
Vad vill du jobba som? Jaadu, något med plastikirurgi.
Vad längtar du mest efter just nu? Shoppa, resa och våren!!!
Brukar du svära mycket? OM jag gör!! Förutom på jobbet(typ) :P
Land du vill besöka? Oj massaa!!
Vad har du gjort idag? Jobbat en lång dag på dagis!
Vad ska du göra i morgon? Plugga massvis.
När tog du studenten? 2008 tror jag.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 031
Vilken film kan du alla replikerna till? DUM DUMMARE ;)
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 21
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Eriksberg centrum.
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, fy fan!
Är du polare med grannarna? Jaa vissa
Hur bra är din syn? Not good!
Vad är det första du gör när du vaknar? Sätter på Tvn!
Är det nåt du absolut inte äter? Kött, färsktomat, jordgubbar, senap, majonäs osv.
Brukar du sola? Ja, speciellt utomlands!
Tränar du? Så gott jag kan!

Inga kommentarer: