tisdag, januari 12, 2010

Bloggar jag följer, men VARFÖR?

Här nedan får ni förklaringar vad JAG tycker bloggarna står för. Som jag följer dagligen.

Anna Hibbs - En av de vackraste jag sätt. Väldigt osvensk och ytlig , kan ibland klämma ur sig de smartaste inläggen ever!! Var med i Lyxfällan för er som känner igen henne från tv.

Mikaela Rebecca - Min älskade barndomskamrat. Samma humor och en grym stark människa. Fysisk som psykiskt. Djup tänkande och alltid fresh. Äntligen tillbaka med sin blogg. Love!

Hannah Graaf - Lever enligt mig ett underbart liv. I en stor lyxig villa, 3 fina barn(med olika män). Alltid snygg, alltid positiv och alltid fina bilder. Så fort jag börjar läsa så vill mitt hjärta slå volter. Hon får allt att låta så genuint och äkta. Kärlek består henne blogg av.

Isabella Löwengrip "Blondinbella" - En grym förebil. Hon är driftig och modig. Egen webbshop och klädkollektion. Gick öppet ut med sin svåra acne. Visade sig osminkad och "jävlig". Vilket fick mig att insee saker. Att aldrig dölja sina problem...Hon är dessutom alltid glad, vilket smittar av.

Helen L - En snygg rockig tjej som älskar prylar av alla slag. Kul blogg, och härliga ämnen.

Michan - OTROLIGT vacker tjej(avis) Träningsgalen, poledansare och dessutom råttägare. Cool tjej är namnet! Av alla träningsbloggar jag läst så är denna den mest genuina och en som lätt blir en förebild för oss "vanliga".

Sofi Fahrman - Lever ett minstsagt glammigt liv i min favorit stad NEW YORK. Ger massa grymma tips om staden och om mode. Tar heeelt fantastiska bilder!! Insperationskälla enligt mig!

Pernilla Pramberg - Klyftig tjej, med en hårdhudad sida som får mig bli grymt impad. Träningsfreak hon med, och ligger inne med en otrooligt vackert yttre, och inre. Har vovven Hugo också.

December Wiklund - Utseendefixerad till tusen. sticker ut ur mängden om man säger så. Äger katten Atrox och sin gigantiska orm Ada. Modell, värdinna och dansare. Bakom det hårda yttre så finns det en mjuk tjej. och de gillar jag!

Kenza(uttalas Kinsa) - Grym tjej med sjuk humor som jag, modell och jobbar med MTV ibland. Sjukt snygga kläder och livsglad.

Katrin Z - Bråkstaken som aldrig växer upp, haha. Nä men kul att följa en som är så olik en. Provocerande och omogen är hennes förnamn. Hon skriver så rolig inlägg ibland så jag gråter av skratt. Har ibland rätt vettiga åsikter. Hon är riktgit kärleksfull, även om det inte märks så väl.

Natacha Peyre - Gammal utvikningsmodell som lever ett liv i LA, med sin kille Dhani . Har grymt mycket folk som hatar henne. Men hon kör sitt rejs, och låter ingen trycka ner henne. Älskar de med henne.

Stina-Lee - GRYMMA Stina säger jag bara. Mer vettig människa får man leta efter. Så jäkla smart att man blir avis. Nyss fått bebis. har två helt underbara hundar som heter Bianca och Charlie. Nu när hon har bebis skrivs de inte så mycket. Men då och då kommer de in inlägg och jag längtar alltid tills nästa gång!!..Detta är den bästa bloggen enligt mig. Ger mig ALLT. Kärlek, djur, tankeställningar och tips. LOVE IT!!


Vill ni läsa någons blogg, så finns dom till vänster! =)

Inga kommentarer: