fredag, januari 08, 2010

Karma

Hittade två saker i en och samma tidning på vägen till Johan, som var som gjort för att JAG skulle läsa de just den dagen. Är det bara jag som tror på KARMA?
Jag har presic "sagt upp" min vänskap med min närmsta och bästa vän, drar ensam till sthlm till Johan jag träffat 3 ggr innan. Som jag nästan inte känner. Men jag chansar. Vad kan gå fel?
Något måste jag lära mig av de? Antingen att de var kasst gjort eller bra? Sån är jag. Kommer alltid vara. Sen har jag presic "kommit" ut med min missbildning. Visat bilder på mina groteska ärr. Och såklart hittar jag detta.
När jag är som mest fundersam över vad jag håller på med i livet? Är de ödet? Ne tror jag inte. Detta är KARMA.
Detta hittade jag:

"Du är den Balanserade" - Lyckan kommer till den modiga - och du har nyss vunnit högsta vinsten" ...Står de överst.


Karma? Så inihelvette

Inga kommentarer: