söndag, januari 17, 2010

Min helg :P

Hejsan!! Im back here again!! :P

Min helg har varit bra! 2 timmar shoppande på Avenyn för min del, hihi Fick köpt ett par snygga gråa leggins(ridbyxe modell) Och även en tröja i militärgrön färg, plus hårprodukter!

Sen blev det Cafe med trevlig sällskap på fredagskvällen! Missade Bion då en speciell Mr kom försent 2 timmar :P Snökaos på vägarna, stackarn!!

På lördagens förmiddag drog jag och syrran till Hammarkullen(Walla-kullen, haha) och kollade på våran gamla sambagrupp. Massor med duktiga tjejer, små som stora. Blev lite sugen av all go musik. Men jag hade fullt schå att leka med lilla Zoe som var på bushumör. Jag smälter!! Hon är så go. Glömde filma henne. Hon sprang runt och charma alla!

Jag vill gärna börja i samba igen, men aldrig mer i Gettot. Jag är livrädd. Finns mycket skumma och dumma människor där.

Kollar runt lite nu, men de finns ingen grupp som jag lockas till direkt. Någon som har tips?

Efter samban så drog jag och amanda till Max och käka. Inte ätit där efter jag blivit veggis, så jag testade. FYFAN!!!!!! Det var heeelt juvligt!! Fisk(riktig fisk, ingen mald skit)med tunt friteratskal runt och fullkornsbröd. Sallad och sånt var på samt dressing, men jag är kräsen så jag ville inte ha de.

GUD vad gott!!!! Tur att det goa finns en bra bit från mig, då längtar man tills nästagång!!

Efter de var de in i bilen igen och på med musik(låten vi höjde rejält på, var den där nere), vi skrattade och skojjade. Drog hem till Alen och david. Hade med oss mat till dom! Sen drog jag till en kompis i majorna. Kollade på Panorama Activity, FYFAN vad läskigt. Jag som hatar skräckfilmer, gör det ännu mer nu!!!! Helt sjukt!!

Började med att fascineras av hans orm. Jag ÄLSKAR ormar. Så sjukt vackra!! Jag höll den och försökte lära mig hur man höll den. Skit svårt, helt svettig sen, hehe. Stark tjej det där ;) Bara muskler.! Såå len!! Jag blev allt lite sugen på att skaffa en, ska kolla på internet nu =) Mamma fick en smärre chock av mitt sms " Jag vill ha en orm!!!!!" hahahah Hon svarade

" Du är inte klok!! Den kommer äta upp Guss(min fågel)" hahaha. vilket den säkert hade velat ;)

Idag blir de bara mys, söndag ju! Träning står på schemat dessutom!! =)

Här har ni min och syrrans favolåt i bilen ;)

KRAM

Inga kommentarer: