lördag, januari 09, 2010

MyDOG mässan <3

La mig vid tolv inatt efter att grannen klagat på min höga musik(ops) haha. Pinsamt,,,Men ändå..helg?..Aja..Ska köpa hörlurar i veckan! Detta va andra gången hon klaga.
Sorry bitterfitta. Men jag orkar inte med gnabb. Får snällt hålla käft och lyda.

Kl 09 gick jag upp och kl 10.30 var hela familjen på plats på hundmässan..Jag är inte ensam om mitt hundintresse... Kollade och njöt. Klappade och gossade med alla snuttar...
Satte oss på läktarn och kollade alla räddningshundar/polishundar och deras arbete, grymt impad varje år. Kollade Freestyle(dans med hund och förare) och de bästa av allt. Hundteatern med Jan Rippe(från galenskaparna)...Vi skratta så vi grät. Askungen som hundteater, hahah grymt!!!! Längtar till nästa år redan!!!

Ni som inte varit på hundmässan. Det är sista dagen imorgon.(söndag) 120kr inträde. Go for it!!

Nu är de dags att dricka rom och cola med mamma , pappa och syrran.
Vi ska unna oss en lördagsdrink. Mums..Syrran sover i min säng inatt. Mys!!
Ha en underbar lördag!!!

Kraaam!!

Inga kommentarer: