tisdag, januari 12, 2010

Haha sköna :P

Hahahaha så stört, älskar de!!
Hade velat kyssa denna person som kom på detta, hahaha

Fylla en hel sjö med brustabletter
Bygga en friggebod av lego
Sätta upp sina tapeter med karborreband
Sätta segel på rullstol
Raka igelkottar
Injicera Oboy!
Anordna VM i deklaration
Välta kor i Indien
Palla ris i Kina
Tillverka fyrverkerier baserade på grundämnet apelsinmarmelad
Använda säkerhetsbälte i bastu
Anordna VM i köttbullar
Motionsröka
Tro att man kan bota personlighetsklyvning med lim
Samla molekyler
Öppna en djurpark för utvecklingsstörda djur
Bli vegetarisk kannibal
Få hallucinationer av Keso
Vara blind och mörkrädd
Tro att Gud är motsatsen till blå
Blåsa upp döda fåglar med helium
Larma brandkåren via brev
Smuggla sandaler till grönland
Batikfärga tvångströjor
Spela låten ”15 gastar på död mans kista” på begravning
Gå till IKEA och visa vart skåpet ska stå

2 kommentarer:

Michan sa...

Jag önskar att det var så lätt att bara kunna skriva av sig om allt som slår runt i skallen just nu. Men jag vill inte heller sitta och beklaga mig hos dig när jag vet att du också ibland mår dåligt :-/ Men tack för att du erbjöd ditt stöd Julia ! Hoppas att det är bra med dig vacker, ta hand om dig ! Kram !

Tove sa...

Hahaha, underbart att man kan låta fantasin flöda så! Fick mig ett gott skratt här på vårbäcksvägen denna afton ska jag säga :D