fredag, januari 29, 2010

Oh holy friday


Åååh gud vad skön dag!!!!!!
Gick upp vid 7.30. Sminkade mig och slängde på det där satans BANDET jag lever med i håret. Orkade inte grejaa!! Jag som hade lovat mig att inte använda de ju, haha! SKönt att få bort allt lite.
Hade en gryyyyym lektion i kommunikation kl 09-11. Fick en del tankeställare. Bland annat hur man pratar om svåra saker på sjukhus.
Läkarna kommer och ger besked, går sen och lämnar "samtalen" till oss undersköterskor eller sjuksköterskor. Det är viktigt att lära sig kommunisera då. Lära sig hur, vad och när man kan säga saker. Otroligt intressant! Mycket jag lärde mig idag som jag kommer ha användning av.
Älskar det jag pluggar!!!!! Aldrig hänt!
Har ett underbart liv just nu. haha.

Efter skolan, shoppade jag lite vårkläder. Sååå härligt! Denna underbart bekväma och snygga tröjan från Bikbok! Känns som man går naken. kan tänka mig den en varm sommardag! Hur skönt?!! Helt fladdrig och go!

Där har ni ett par av örhängerna som följde med mig hem från samma ställe. 3 st för 49:-
Det ni!! =) Ikväll blir det träning och sen hem för att fixa mig och sen träffas Mickisen. Reserverat bio fårse om vi hinner till den. Ååh längtat så efter henneeeee!!!!!! Vi ska prata massaaa, mys!!
Hoppas ni får en häärlig kväll!!

Massa kramar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gick du för skola ? :-D Den största av MAC, menar du stora puderborsten då ? :-)
Kram på dig !

Julia Hagman 22 år sa...

Angeredsgymnasiet Personlig Stil och Design heter den. Hudvård smink och massage är huvudämnena =)..Jaa, tror det är det iaf..Eller den mellanstora kanske jag menar..haha finnss olika för just puder/löspuder?